Felmerülő akadályok a kiszállításnál

Mivel a kiszállítás külső cég segítségével történik, megeshet, hogy az általunk továbbított csomag nem a megegyezett időben érkezik meg a kedves Vásárlóhoz. Ebben az esetben nagyon egyszerűen ellenőrizheti, hol tart a csomagja. 

Kézbesítés GEIS/GLS futárszolgálattal

  • elküldtük a csomagszámot az Ön e-mail címére
  • hogy csomagja éppen hol tart, itt ellenőrizheti, a GLS online rendszerében, ha beírja a csomagszámot
  • ha a csomag a futárszolgálat depójában van, hívja őket, és kérje, hogy újra szállítsák ki 
  • ha a futárszolgálat elveszítette a csomagot, azonnal értesítsen bennünket, hogy új terméket küldhessünk Önnek: ebben az esetben a reklamációt mi intézzük

Abban az esetben, ha a szállító cég elveszíti a csomagot, vagy az interneten hiányos információkat talál, esetleg nem tudja mit kellene tennie, kérem, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a  +36 30 487 7197  telefonszámon.